زندگی نامه

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

در یازدهم خرداد 1355 در تهران چشم به جهان گشود تحصیلات خود را در رشته تئاتر، نمایش و بازیگری انجام داد. وی فعالیت خود را در عرصه های صداپیشگی، بازیگری، خوانندگی، اجرا و تدریس از سال 1374 آغاز نموده و در حوزه های فن بیان، گویندگی، دوبلاژ، بازیگری در کانون فرهنگی تربیتی حر، حوزه هنری سازمان تبلیغاتی اسلامی دانشگاه خوارزمی، دانشکده خبر، آموزشگاه چکاوک قاصد، آموزشگاه سینمایی آیدا و آکادمی هنر هزاره میلینیوم تدریس کرده است.

زمینه های فعالیت محمدرضا علیمردانی رو می دونید؟

دوره های آموزشی

محمدرضا تدریس را از سال 1374 آغاز نموده و در حوزه های فن بیان، گویندگی، دوبلاژ، بازیگری در کانون فرهنگی تربیتی حر، حوزه هنری سازمان تبلیغاتی اسلامی دانشگاه خوارزمی، دانشکده خبر، آموزشگاه چکاوک قاصد، آموزشگاه سینمایی آیدا و آکادمی هنر هزاره میلینیوم تدریس کرده است.

افتخارات هنری

محمدرضا به TEDx دعوت شد تا به عنوان شخصیتی اثرگذار؛ سخنرانی پرشور و زیبایی در مورد مسیری که طی کرده است ارائه دهد. وی علاوه بر دریافت جوایز و تقدیرنامه های فراوان، در ارگان ها، سازمان ها و مراکز آموزشی و هنری کشور به عنوان سفیر برند تضمینچی و انجمن اهدا عضو ایرانیان نیز انتخاب شده است.

فعالیت های هنری

در حالی که علیمردانی بیشترین فعالیت خود را در حوزه صداپیشگی صرف نموده، با نقش آفرینی در بیش از 40 پروژه تصویری نشان داد که هنر برایش حد و مرزی ندارد و می تواند در عرصه های بازیگری نیز موفق باشد. برخی از آثار تصویری علیمردانی عبارتند از : مجموعه تلویزیونی جنگ آفتاب (۱۳۷۴) و ...

داستان خاص

محمدرضا علیمردانی هنرمندی که روزگاری از نعمت داشتن یک صدای معمولی (به دلیل لانژیت مادرزادی) برای گفتگو محروم بوده و با ایمان و اراده و پشت کار به دستاوردهای بی نظیری در عرصه های مختلف حوزه صدا و بازیگری دست یافته و برای انتقال تجربه به TEDx دعوت شد تا به عنوان شخصیتی اثرگذار؛ سخنرانی پرشور و زیبایی در مورد مسیری که طی کرده است ارائه دهد. وی علاوه بر دریافت جوایز و تقدیرنامه های فراوان، در ارگان ها، سازمان ها و مراکز آموزشی و هنری کشور به عنوان سفیر برند تضمینچی و انجمن اهدا عضو ایرانیان نیز انتخاب شده است.

افتخارات و سوابق کاری

اگر میخوای بیشتر در مورد علیمردانی بدونی مطالب زیر رو یکی یکی کلیک کن و بخون

لوح ها و تقدیر نامه ها

با محمدرضا در ارتباط باش